polski english

Zarządzanie klientem z elementami pricingu

« Przejdź do listy aktualności

Towarzystwo Biznesowe Lubelskie serdecznie zaprasza na szkolenie 7 marca 2017 w Lublinie.

Ilość miejsc na szkoleniu ograniczona.

Zastanawiałeś się kiedyś:

> Dlaczego klienci wybierają droższą, a obiektywnie gorszą ofertę?
> Decydują się na zakup u Ciebie z innego powodu niż ten, który Ty uważasz, że jest dla nich obiektywnie najbardziej korzystny?
> Dlaczego najtańsze produkty w dobrze zarządzanych sieciach i u usługodawców są tak dobrze eksponowane w materiałach reklamowych, a tak źle w samych sklepach i u usługodawców?
> Jak producentowi i detaliście udało się spowodować, że wybierasz ten, a nie inny proszek do prania, mimo, że najprawdopodobniej nie sprawdzałeś 90% reszty z nich?
> Najprawdopodobniej kupiłbyś chętniej BMW niż istotnie tańszy samochód mniej znanej marki, nawet jeśli miałbyś w pełni wiarygodne dane, że ich parametry i serwis posprzedażowy są identyczne?

Jako dodatek każdy z uczestników otrzyma:

- Poradnik jak są szkoleni i jakich głównych narzędzi używają w negocjacjach kupcy dwóch dużych sieci międzynarodowych
- Specjalnie dla uczestników szkolenia przygotuję zamkniętą grupę na Facebook i przekażę swój numer telefonu i email. Przez tydzień uczestnicy szkolenia mogą liczyć na moją pomoc w praktycznej aplikacji poznanej na szkoleniu wiedzy.


Ciekawostki zostawiamy tygodnikom - moim celem jest zaopatrzyć Państwa w narzędzia, które na co dzień będą przydatne w maksymalizacji swojego zysku.

Paweł Porębski - ekspert pricingowy, praktyk biznesu, Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem. Na poziomie executive zarządzał działami sprzedaży i kluczowymi klientami korporacji funkcjonujących zarówno w retail (Leroy Merlin), FMCG (m.in. Grupa Żywiec, Perła Browary Lubelskie, Raisio), jak i cosmetics (Cederroth - Soraya, Dermika, Jordan).

Kontakt

pawel.porebski@gmail.pl
tel. 607 575 185